Alte ingrediente: bun-simt, utilitate, calitate, optimism.
Fara E-uri, dar cu cateva EU-ri:
Informatia utila impartasita este remediul natural contra ignorantei

(Super) Blog Meet Bucuresti II

Va mai amintiti primul Blog Meet din Bucuresti? Ei bine, ieri l-am reeditat oarecum, in varianta de Super Blog Meet :)

Adica ne-am intalnit in aceeasi locatie de data trecuta, dar avand o calitate in plus, aceea de finalisti Super Blog.

De fapt finalisti Super Blog au fost si Andrew si Spanac, dar la pizza si bere/vin n-au participat.

Dar iata care au fost participantii:
Va las si cu cateva imagini de la Super Blog Meet Bucuresti.

Spor!

P.S.

Bucurestenii s-au mai intalnit in aceasta locatie si fara mine, dar n-a fost pizza la fel de buna :)

6 comentarii:

  1. Bravo tuturor participantilor si felicitari celor 88 de finalisti! La pizza am fost doar o mica parte

    RăspundeţiȘtergere
  2. Vezi ca acum activez pe alucianna.ro! Mi se pare mie sau nu ai pus sfânta poză cu Toilet?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai mi se terminasera bateriile, n-am mai facut poza traditionala cu aparatul meu :)

      Ștergere
  3. Muicaa... Esti inconjurat de trandafiri...

    RăspundeţiȘtergere

Comentati va rog. E democratie :)
Va place? Un Like, e gratis :))
Vreti sa va mai placa? Apelati la abonare blog prin e-mail. Tot gratis :)))

 
toateBlogurile.ro