Super blugi pentru super bloggeri

Super blugi pentru super bloggeri
Visez la blugi adevarati inca de pe vremea cand eram cu cravata de pionier la gat, iar blugi de firma vedeam doar in reclamele de la televiziunile sarbesti. Dar tineam cu tot dinadinsul ca poza de sfarsit de an sa ma prinda cu coronita de premiant in cap si cu pantaloni scurti de blugi (romanesti). Asta era damblaua mea si de fiecare data eram apostrofat, insa "uitam" pana anul urmator :)

Daca in copilarie blugii erau o raritate si se dadeau pe sub mana, acum am la dispozitie o gama variata de blugi: casual, moderni, eleganti si cum cred eu ca se potrivesc mai bine cu garderoba si cu ambientul.

SuperJeans
Inclusiv online pot gasi blugi pe placul meu, iar cei care mi se par "cei mai super blogosferici" i-am gasit la SuperJeans.ro.

N-am facut socoteala, dar cred ca am peste 10 perechi de blugi, in toate culorile si pentru toate anotimpurile si ocaziile. Chiar si asa, as fi super-fericit sa castig o pereche de blugi blogosferici cum este cea din imagine. Mi-i doresc pentru ca se potrivesc natural stilului meu casual.

Si voi puteti castiga daca participati la campania BlogalInitiative.

Spor!

Etichete: