Barcelona si ... Barca


Barcelona si ... Barca
Cum va spuneam, anul asta ma pregatesc pentru prima vizita la Barcelona

Si daca data trecuta am povestit despre un top al destinatiilor turistice la Barcelona, azi am sa insist pe doua chestiuni deosebite pe care le-as defini cu o expresie din sport: "foame de goluri" :) 

Daca inca n-ati prins ideea, voi insista pe fotbal si gastronomie in capitala Cataluniei.

Probabil ca toata lumea stie ca FC Barcelona este practic cea mai buna echipa de fotbal din lume. Iar Messi - golgeterul Barcelonei - a primit pentru a patra oara consecutiv balonul de aur si face istorie la Barca.

Ei bine, exact istoria BlauGrana vreau s-o simt la fata locului, astfel incat abia astept sa vizitez muzeul fotbalului de pe Camp Nou.
Banuiesc ca orice suporter al sportului rege ar fi interesat sa vada regina fotbalului la ea acasa, astfel incat in link-ul de mai sus gasiti programul, preturile si imagini cu locurile care pot fi vizitatea la Muzeul Fotbalului de pe Camp Nou.
FB Barcelona
Evident ca-mi doresc ca pe langa fotografiile pe care le voi face sa ma intorc si cu un suvenir de la Barca. Deja imi fac socotelile pentru o cana cu autografele jucatorilor, cum este cea din imagine, dar si un magnet de frigider sau altele de genul tricou sau sapca in culorile BlauGrana.

Iar ca sa facem trecerea de la aceasta experienta de prima clasa in fotbal la alta experienta premium, am sa spun doar ca vreau sa gust unul dintre sponsorii premium de la Barca: berea catalana, pe care s-o gust din cana cu Barca.
bere catalana
Ca sa mearga la fix cu gastronomia locala :)

Mi-am facut cateva idei despre bunatatile catalane urmarind Enciclopedia calatorului independent, blogul meu preferat de calatorii. Asa ca nu vreau sa ratez Paella sau Tapas, dar nici inghetata sau ciocolata neagra locala.
paella cu fructe de mare
Sper ca v-am facut pofta si de Barcelona si de gastronomia catalana, si de bere si de fotbal, astfel incat nu-mi ramane decat sa va urez:

Spor calator!

Etichete: , ,