CNB la BI - Fair Play please!

CNB la BI - Fair Play please!
Aflasem despre isprava de care zice Chinezu de cateva zile, de la unul care spera sa faca trafic punand pe blog astfel de discutii private.

Cand am vazut discutia pe un grup de Facebook i-am spus omului printr-un comentariu ca eu, care am fost mereu in top in clasament, nu cred ca este asa si i-am spus si argumentele mele, plus ca mi-am primit intotdeauna premiile. OK, omul a insistat ca daca am fost acolo sunt si eu printre cei alesi si asa mai departe. Daca am vazut ca n-am cu cine l-am lasat in plata Domnului. A inceput sa jigneasca, a mai incercat o postare (chiar daca n-avea legatura cu subiectele acelui grup) si pana l-a urma s-a lasat cu penalizare in acea comunitate.

Eu m-as fi asteptat ca autoarea mesajului sa protesteze in primul rand pentru ca un mesaj privat a ajuns public, sa spuna ca a fost "taiat" din context sau dimpotriva, sa aduca argumente in favoarea celor spuse in mesaj.

Din cate am vazut eu n-a aparut o astfel de postare, desi au trecut cateva zile bune de atunci.
Am inteles eu ca respectiva scrie pentru Google, dar prin astfel de afirmatii care ajung publice se aduc jigniri celor care participa la competitie. Si aici nu vorbesc despre altii, ci din exemplul personal.

Cand a fost lansat campionatul (in teste) m-am trezit pe primul loc, nu din cauza premiilor castigate ci din pricina articolelor zilnice pe care le scriu. Chiar daca sunt punctate mai slab, articolele in afara campaniilor sunt mai multe decat cele cele pentru campanii. Am mai si castigat cateva premii, 1 loc intai si cateva locuri de la 2-3 incolo si m-am bucurat de fiecare data, indiferent de premiul primit. Eu obisnuiesc sa fac un articol de unpacking pentru fiecare lucru castigat, indiferent daca este la Blogal Initiative sau nu.

Revenind la oile noastre blogosferice, nu inteleg nemultumirea respectivei persoane, mai ales ca numarul de puncte acumulate in campanii este dublu fata de mine, de exemplu. OK, inteleg ca scrii exclusiv pentru Google si pentru campanii, dar daca ai castigat atatea campanii care te-au adus in fruntea clasamentului si nu esti multumita de conditii de ce sa mai insisti daca n-ai incredere in sistemul respectiv? OK, te intereseaza doar Google si castigurile, dar de ce sa-i jignesti pe ceilalti care au mai castigat?

Ca sa fie clar, imi este egala fix cu zero parerea subiectiva a unei persoane atata timp cat nu ma afecteaza. Dar cand spui ca numai cei alesi castiga, (iar eu am mai castigat, chiar daca mai putin decat ea) atunci ma simt direct vizat. De-asta am si reactionat atunci imediat pe grupul respectiv si de-asta reactionez si acum.

Am vazut ca a amintit cineva despre limitarea numarului de articole care se scriu pentru o campanie. Fratilor, daca regulamentul permite, asta este. Nu toti isi permit sa-si bombardeze cititorii cu zeci de articole pe aceeasi tema, chiar daca Google apreciaza...

Referitor la afirmatiile jignitoare si aici exista regulament si zic din nou. Fratilor, asta este! Cand gura bate curu', eu m-as asigura ca astfel de fapte nu se mai intampla. 

Fair Play please! 

Etichete: ,