Croaziera sau scufundari intre rechini?

Croaziera sau scufundari intre rechini?
Sau si una si alta? Dar hai sa incep cu inceputul.

Cand am fost prima data la Budapesta mi-a cazut in mana un pliant despre o croaziera pe Dunare. Legendele Dunarii se numea programul si mi-au ramas in minte frumusetile Budapestei surprinse noaptea, cina traditionala si petrecerea pe vaporas.
croaziera pe Dunare
De atunci mi-am propus o astfel de croaziera pe Dunare, mare sau ocean. Croaziera sa fie!

La Paris m-am gandit la o plimbare cu "Bateau Mouche" pe Sena, dar oricum nu s-ar fi pus de croaziera. Ultima data cand am fost la Budapesta am ratat de putin circuitul Legendele Dunarii din cauza ploii. Dar pana la urma am reusit sa fac o mini-croaziera de 7 ore in jurul insulei Thassos din Grecia. Opriri la cele mai spectaculoase plaje, balaceala, gratar la bord, muzica dar si un pic de rau de mare pe final.

Am imortalizat momentele in cateva imagini. Ca sa vedeti ca altfel se vede insula de pe valuri, altfel de pesti observi in acele zone si altfel este gustul gratarului facut la bord. Daca mai ai norocul sa vezi si cativa delfini jucausi in jurul vaporasului, uiti complet de tangaj :)

Hai la bord!
Ma gandesc totusi ca in croazierele adevarate, cu vase mari de croaziera, senzatia este alta chiar daca este vorba despre croaziere ieftine.
Sunt circuite de mai multe zile, cu masa, distractie si cazare la bordul vasului de croaziera. Banuiesc ca in aceste conditii raul de mare nu este atat de evident, bazandu-ma si pe faptul ca de cate ori am mers cu ferry-boat-ul n-am simtit vreo neplacere.

Dar ca sa nu ma risc exclusiv pentru raul de mare, m-as orienta catre o croaziera cu totul speciala: scufundari printre rechini.

Aceste croaziere destinate scufundarilor contin elementele specifice ale unui astfel de circuit (mese traditionale la bord, bautura si distractie) la care se adauga elementul specific, scufundarile printre rechini dar si printre alte vietati marine precum delfinii, testoasele uriase, pisicile de mare sau pestii de toate felurile, marimile si culorile.

Este minunata aceasta lume a adancurilor si cred ca macar o data in viata ar trebui sa ne indeplinim un astfel de vis.

Voi ce-ati alege intre Rechinul Tigru - Bahamas si Marele Alb in Guadalupe? Grea alegere nu-i asa?

Spor calator!

Etichete: , ,