Diete/pilule minune vs Schimbare


Diete/pilule minune vs Schimbare
Stiu ca ianuarie este luna anuntarii dietelor de tot felul, dupa ce ne-am luptat cu atatea porcarii la trecerea dintre ani. Dar nu cumva pierdem ceva din vedere?

Mai stiu ca multi isi inchipuie ca tin o dieta cateva zile si apoi pot sa manance in continuare por... boiereste si vor slabi. Pai nu merge frate! Cel putin eu asa am invatat teoretic la nutritie si am observat practic la mine.

N-am probleme cu greutatea, ma mentin chiar la cea ideala, insa dupa Craciun, Revelion si vacanta am adunat vreo 3 kilograme. Cate unul pentru fiecare eveniment :)

Explicatia este simpla:
Adica au fost niste schimbari propice acumularii unor kilograme in plus.

Daca as continua in ritmul de mai sus, pot sa iau eu cine stie ce minune de "pilule de slabit" sau sa adopt dieta de vedeta ... ca tot degeaba. Eu nu cred in astfel de diete/pilule carora le lipsesc cel putin 3 elemente:
Sa le luam pe rand.

Detoxifierea ajuta organismul sa functioneze normal si sa furnizeze mai multa energie.

Corpul nostru este conceput sa faca miscare. Asa este obisnuit organismul sa arda caloriile, prin miscare in offline. Nu prin Wii sau jocuri pe tableta.

Mesele regulate, masa de seara pana la ora 19, mestecatul corect al mancarii si combinatiile alimentare sunt doar cateva aspecte legate de controlul meselor.

Daca cele 3 observatii de sus pot fi considerate teoretice, iata si practic ce fac sau voi face.

Ma pregatesc pentru o detoxifiere profunda timp de 9 zile pe baza de Aloe Vera - Clean 9 de la Forever - care ma ajuta si la reglarea metabolismului.

Deja s-a schimbat programul de miscare/repaos. S-a terminat vacanta, a inceput serviciul si nu numai. Merg mai mult pe jos, dimineata fac gimnastica de inviorare.

Am revenit la programul normal al meselor si inclusiv la cele 2 zile fara carne in fiecare saptamana. Azi a fost prima zi de Miercuri fara carne din 2013. Daca in vacanta am baut mai mult (bere/vin), acum revin la programul normal care tine cont si de ... volan. Beau mai multa apa decat in vacanta :)

Rezultatul este ca deja am scapat de 1 kilogram din cele acumulate si incep sa-mi "amintesc" ritmul anterior.

In concluzie am generat schimbarea schimbarii care a dus la ingrasare, in sensul ca nu sensul ca nu astept sa slabesc pastrand aceleasi conditii in care am acumulat.

Inclusiv d.p.d.v. blogosferic am schimbat ritmul. In vacanta am avut cate un articol in fiecare zi, articol ce fusese planificat dinainte si nu necesita niciun efort. Normal, ca de-aia e vacanta.
Aceasta este al 5-lea articol de azi, adica intr-o singura zi am avut parte de "miscare blogosferica" cat in doua treimi de vacanta :)

Spor(t)!

Etichete: , , , , , , , , , ,