Leapsa cu spuma


Leapsa cu spuma
De mult ma tot gandesc sa va propun o leapsa spumoasa, asa ca nu mai astept pana se incalzeste vremea corespunzator ci purcedem la drum chiar acum.

Iata si cele 5 intrebari de 5 grade :)

1. Va place berea?
Da, este bautura mea preferata. De fapt dintre bauturile alcoolice prefer berea si vinul si mai rar tarii.

2. Care este berea preferata?
Pai sunt mai multe :) Ursus Black este berea care-mi place cel mai mult. Dintre cele nefiltrate imi place la maxim Holsten. Dintre cele fara alcool imi place Golden Brau. Iar dintre cele blonde imi plac mai multe, ca asa-mi plac mie blondele :)

3. Berea ingrasa?
Depinde de cantitate :) Dar oricum din cate stiu eu cu cat o bautura este mai puternic alcoolizata, cu atat mai multe calorii are. O bere normala are cam 43 kcal/100 ml asa ca puteti face singuri calculele in functie de cantitatea consumata.

4. Berea este sanatoasa?
Si aici depinde de cantitate. Poate fi sanatoasa pentru ca berea contine minerale, vitamine, antioxidanti si fibre, dar poate dauna sanatatii daca este consumata in cantitati mari.

5. Berea este aliment?
Cum in Romania ... sunt multi prieteni care ... iti dau bere de mancare, trebuie sa stii cata bere sa consumi ca sa fie medicament, aliment sau boala.

Si berea pleaca mai departe sub forma de leapsa catre
Spor cu spuma :)

Etichete: ,