Leapsa sportiva si suportiva

Leapsa sportiva si suportiva
Astazi am detaliat pe blog despre cele doua intalniri blogosferice de ieri: Craiova Sport-Blog-Meet si Craiova-Blog-Beer-Meet.

Care articol credeti ca a fost mai urmarit? Evident cel cu berea, desi cel referitor la sport a aparut mai repede :) Asa ca echilibrez balanta cu o leapsa blogo-sportiva.

Ma gandesc ca poate, vreodata, vom avea ocazia ca pe langa beer-meet-uri sa facem si niste meciuri blogosferice, asa ca vreau sa vad cum stam la sport.

1. Asa, de incalzire, ce sporturi urmariti?
Fotbal, (nu-mi scapa meciurile Barcelonei), dar urmaresc si handbal feminin, basket, tenis de camp, dans sportiv, box, K1 si mai rar atletism. Imi placea si sumo, dar nu prea se mai televizeaza.

2. Suporterii caror echipe sunteti?
In primul rans sunt suporter al tuturor echipelor nationale ale Romaniei. La fotbal sunt fan Universitatea Craiova, iar din afara tin cu Barcelona. Mai simpatizez cu Mancester City si Napoli.

3. Ce sporturi practicati?
In ultimul timp cel mai mult am jucat tenis de masa (ping-pong), dar ma descurc si la basket, fotbal, tenis de camp sau badminton. Iarna mai si schiez iar vara mai joc si table, daca se pune de sport:)

4. Daca-ar fi vorba de o intalnire blogosferica si sportiva, la ce v-ati baga?
La toate de la intrebarea 2, plus la inca vreo cateva asa de distractie :)

5. Cand ati practicat ultima data un sport?
Ieri, la Craiova Blog-Sport-Meet, cand am jucat basket. Iote si dovada :)

Si leapsa pleaca in ritm alert spre
Spor(t)!

Etichete: , ,