Lipsuri de sezon

Aloe Lips - strugurelul de la Forever
Nu prea ma uit eu la TV, dar in vacanta fiind am dat peste Dr. Oz, care ne invata cum sa ne pastram buzele hidratate si necrapate.

Dr. Oz ne-a explicat ca buzele nu au glande sebacee si nici glande pentru hidratare, de aceea este foarte important sa punem o bariera care sa opreasca deshidratarea buzelor.

Sfatul doctorului Oz era sa folosim un lips - strugurel de buze care sa contina ceara de albine.

Lipsul vostru contine ceara?

Dr. OZ ne mai invata si o reteta pentru tratarea buzelor crapate pe baza de avocado, Aloe Vera si miere.

Va dati seama ca nu sunt multi care sa-si pregateasca singuri acest amestec, insa eu sunt multumit ca am deja pregatit un strugurel (lips) de la Forever, care nu-mi lipseste niciodata.

Aloe Lips contine si Aloe Vera si Jojoba si ceara de albine si ... e bine sa-l ai mereu la tine!

Aloe Vera ne hidrateaza si hraneste pielea, Jojoba catifeleaza iar ceara de albine opreste deshidratarea buzelor.

Spor hidratator!

Etichete: , , , ,