Marti 3 idei bune ...


Marti 3 idei bune
Doamnelor si domnilor ... ca sa incepem anul cu bine, am sa pastrez pentru blog 3 idei bune pe care le-am exersat si anul trecut:
Bine, Miercurea fara carne o exersez de mai multi ani, asa ca nu mai detaliez, mai ales ca o sa insist maine pe aceasta tema.

Alta idee buna pe care am avut-o anul trecut a fost impartirea blog-roll-ului in mai multe sectiuni si folosirea de blog-roll-uri dinamice pe prima pagina. Asa vad imediat ce noutati sunt in blogosfera de proximitate, iar cititorii blogului meu pot sa urmareasca si cele mai noi articole din blogurile partenere.

Am mai facut si o rubrica separata de Blog-roll, impartita si ea in sectiuni, dar intr-o pagina separata si nu in format dinamic.

In aceasta sectiune voi transfera link-urile din blog-roll-urile dinamice, in cazul in care blogurile respective nu sunt actualizate timp de 2 luni. Oricum nefiind actualizate stateau la coada blog-roll-ului dinamic si nu erau vizibile.

Spre sfarsitul anului ma gandesc sa modific perioada de neactualizare la 1 luna.

Dar mai este pana atunci, asa ca hai sa incepem cat mai bine anul si mai vedem noi ce va fi spre 2014.

Spor!

Etichete: ,