Alte ingrediente: bun-simt, utilitate, calitate, optimism.
Fara E-uri, dar cu cateva EU-ri:
Informatia utila impartasita este remediul natural contra ignorantei

Miercurea fara carne 30Ian2013


Bun venit la ultima zi de miercuri din Ianuarie. Evident, miercurea fara carne.

Pentru de dimineata avem traditionala mamaliga cu branza, smantana si ierburi de Provence.
La pranz o salata de castraveti, rosii, ridichi, ceapa, patrunjel si masline.
Seara merge o ciorba de legume si verdeturi: praz, cartofi, spanac, urzici si ce mai e pe-aici :)
Si da, mai tarziu bere cu alune, amestecul ideal pentru "El clasico". Joaca Barca la Real.

Pofta buna fara carne!

2 comentarii:

  1. Am poftit si eu la rosii,ca sa zic asa,si cand am fost azi in piata mi-a trecut pofta...erau 9 lei/kg.
    A,si voiam sa te intreb mai demult,voi asa obisnuiti sa mancati ciorbita seara?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai la 5 cand mananc eu de seara merge. Si pe urma mai merge o aluna cu bere mai tarziu.

      Ștergere

Comentati va rog. E democratie :)
Va place? Un Like, e gratis :))
Vreti sa va mai placa? Apelati la abonare blog prin e-mail. Tot gratis :)))

 
toateBlogurile.ro