CORA: sfaturi online pentru offline


Ghidul Calitatii Cora
Daca in primul articol m-am oprit la beneficiile site-ului Cora pentru clienti, azi am descoperit multe sfaturi de la Cora, sfaturi online care sunt general valabile si foarte utile pentru cumparatori.

Cum motto-ul blogului meu este "Informatia utila impartasita este remediul natural contra ignorantei", astazi am sa punctez cu cateva informatii utile gasite in Ghidul Calitatii Cora.


Am descoperit o lista completa cu servicii destinate clientilor si recunosc ca nu stiam despre toate.

Am apreciat si informatiile de "cultura generala" pentru clienti, de genul Ce trebuie sa contina o masa reusita.

Ce trebuie sa contina o masa reusita
Exista si sfaturi pentru cei mai sensibili dintre cumparatori: Cum sa te feresti de alergenii alimentari

Am lasat la final sfaturile utile pentru transportul si depozitarea produselor alimentare dar si despre felul in care se transeaza carnea.
cum se transeaza carnea
Si daca pana acum au fost doar laude, sa adaug si cateva mici scapari. In cele 5 rubrici pe care le-am evidentiat pentru utilitate mai exista cateva "scapari" de tastare care pot fi usor remediate.

A doua observatie se refera la viteza de incarcare. Proobabil ca site-ul este mai spectaculos si mai dinamic pe baza de "flash", insa cateodata viteza de incarcare lasa de dorit. Probabil ca depinde si de calculatorul de pe care se urmareste site-ul, al meu nefiind chiar de ultima generatie :)

Spor util!

Etichete: , ,