Fabricat in Tara Lui Andrei 2013

Fabricat in Tara Lui Andrei 2013
Ieri "Tara lui Andrei" a fost la Craiova, daca putem spune asa. Din pacate pana la ora 16:00 sunt la job si n-am ajuns ca sa inteleg mai multe despre "business-ul social". Dar asta nu m-a impiedicat sa arunc o privire la Fabricat in Tara lui Andrei.

Asa am aflat ca afacerile sociale promoveaza activitati prietenoase cu mediul inconjurator. Iar cum eu sunt "verde" si natural, ca Aloe Vera, m-am bucurat cand am inteles ca "Fabricat in TLA" este o competitie de idei si planuri care pot deveni afaceri, pentru a raspunde problemelor sociale cu care se confrunta cele 28 de comunitati identificate de Petrom.

Dupa jurizare, cele mai bune 20 de idei de afaceri vor primi 350.000 de euro pentru implementare. Plus un an de consultanta de la expertii in afaceri sociale, NESsT.

Participantii se pot inscrie pana pe 4 Martie, iar pe 18 Martie sunt anuntati cei 20 de finalisti.

Pana atunci, pentru informatii direct de la sursa, caravana "Fabricat in Tara lui Andrei" urmeaza sa ajunga in:


Spor competitor!

Etichete: , , , ,