Alte ingrediente: bun-simt, utilitate, calitate, optimism.
Fara E-uri, dar cu cateva EU-ri:
Informatia utila impartasita este remediul natural contra ignorantei

Google Page Rank Update Feb 2013


Fratilor cica ieri a fost un nou Google Page Rank update. Aveam PR 4, am tot PR 4.

De unde stiu? Pai l-am verificat in mai multe locuri.

Mai demult il verificam cu Google Toolbar, pe care il atasasem la Mozilla. Intre timp am trecut la Chrome si nu stiu daca mai merge tool-bar-ul.

Dar se poate verifica Google Page Rank online si aici ... si aici sau aici, daca nu vreti sa mai bagati codul captcha.

Eu verific intotdeauna in mai multe locuri, ca sa vad daca este aceeasi valoare si ca sa fiu sigur ca nu este vreo eroare. Voua cat v-a dat Google Pager Rank dupa toate cele 3 masuratori?

Spor si PR crescator!

10 comentarii:

  1. La mine a ramas la fel , dar nu ma chinui sa fac prea multe in cresterea acestui page rank asa ca nu pot fi decat multumita de ce am :D

    RăspundeţiȘtergere
  2. Eu ma simt la fel de bine in pielea mea, ca si inainte :)

    RăspundeţiȘtergere
  3. Pe mine ma ocoleste update-ul de cam mult timp:)) au trecut deja 3 update-uri si nici n-am scazut, nici n-am crescut... Ma simt ignorata:))

    RăspundeţiȘtergere
  4. Deci suntem deja 3 care contribuim la stabilitate :) Spor crescator atunci!

    RăspundeţiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Pai mai bine constanta decat descrestere :) Trebuie sa vedem si partea buna.

      Ștergere
  6. nimic nou sub soare, tot 4! e perfect, sa ramana asa si in continuare :)

    RăspundeţiȘtergere

Comentati va rog. E democratie :)
Va place? Un Like, e gratis :))
Vreti sa va mai placa? Apelati la abonare blog prin e-mail. Tot gratis :)))

 
toateBlogurile.ro