Impresii de la Gaudeamus 2013

Impresii de la Gaudeamus 2013
Azi am dat o raita la Caravana Gaudeamus 2013.

Carti bune, lume multa si reduceri multe si bune :) Preturile sunt foarte bune, am vazut si reduceri de 50%, probabil ca erau si mai mari.
reduceri multe si bune
Foaierul Teatrului nu este doar gazda Gaudeamus ci si locul unde au loc lansari si initiative interesante. Donatie de carte ...
Donatie de carte ...

Tombola...
Tombola...
Daca impresiile generale sunt bune, sa trecem si la unele aspecte mai putin bune.

Nu ma asteptam ca la un targ de carte sa gasesc carti infoliate (plastifiate), astfel incat nu poti sa le rasfoiesti.

De exemplu, mi-a facut cu ochiul cartea Berea. Ghid complet. Numai ca infoliata fiind, n-am putut sa rasfoiesc cartea si nici n-am cumparat-o. Fata de pretul de pe site, la targ cartea avea o reducere de 10-11%.

Alta neimplinire a fost faptul ca n-am gasit la Caravana Gaudeamus o editura a carei carte o vizam pentru secretele fotografiei digitale.

Ca sa nu patiti ca mine, puteti cauta editurile preferate in lista participantilor la Caravana Gaudeamus.

Spor cititor!

Etichete: , , , ,