Incepe Spring SuperBlog 2013

Incepe Spring SuperBlog 2013
Daca despre SuperBlog 2012 v-am tot povestit, acum se va "intampla" in premiera o editie de primavara. Si tot "intamplator" voi participa si eu la Spring SuperBlog 2013.

De ce? De ce nu, avand in vedere experienta de anul trecut si atmosfera super-blogosferica. Chiar daca la o scurta privire asupra sponsorilor de primavara
se vede ca este o editie cu dedicatie pentru feminine, sunt sigur ca si bloggerii au cateva feminine in viata lor, care s-ar bucura de premii :)

Pe 1 Martie incepe competitia de blogging creativ si recomand tuturor bloggerilor/bloggeritelor sa participe la Spring SuperBlog 2013. Vedea-ne-am in finala!

Vazut-am eu aseara, pe unde radio, cate ceva despre Aloe Vera si alte chestii naturale, asa ca de mine n-aveti scapare :)

Super-spor de primavara!

Update: Regulament Spring SuperBlog 2013

Etichete: , , , ,