Mono(b)log cu expresii


Mono(b)log cu expresii
Revin la mono(b)log. Tot din discutia initiala cu Irina mi-a venit aceasta idee referitoare la expresii. 

Adica expresii lansate de noi, care au facut cariera in cercul de prieteni :) 

Dar extind expresiile in online si am sa va dau cateva exemple. 

Bineinteles ca daca si voi "posedati expresii", va cer acelasi acelasi lucru :)

Miercurea fara carne este o rubrica pe care am inceput-o de mai bine de 2 ani, iar acum dau dau o cautare pe Google dupa expresia "miercurea fara carne" observa ca mai sunt bloggeri (dupa parerea mea prea putini) care au preluat obiceiul. Insa cel mai mult ma bucura ca eu ma tin de acest obicei de mai mult de doi ani, nu numai miercuri dar si vineri.

Natural ca Aloe Vera ... si verde ca prazul :) Aici ma ajuta mult si numele blogului, daca cautati pe Google, insa folosesc expresia in multe prezentari :)

Sport-Blog-Meet, adica la binecunoscutele blog-meet-uri pe baza de bere, am adaugat partea de sport. Ma bucur ca am gasit ecou in blogosfera craioveana si toate blog-meet-urile sunt precedate de o portie de sport.

Era sa uit. In perioada in care eram activ in politica am lansat expresia "Consiliul Locativ Craiova", ca aluzie la consilierii municipalii din Craiova care-si aprobau spatii si locatii publice. Dar asta a fost mai demult, iar acum Google isi aminteste doar daca caut dupa "Consiliul Locativ Craiova Botea".

Mai am doua expresii de incheiere.

Spor sau Spor(t) este urarea cu care inchei majoritatea articolelor, iar daca am de facut o urare, inchei ca si acum: Multa sanatate si spor(t) in toate!

Pe voi ce expresii v-au "consacrat"?

Etichete: , , , , ,