Mono(b)log ... de grup


Mono(b)log ... de grup
Ca tot am vorbit despre grupurile Facebook, mono(b)logul meu de azi exact despre asta va fi.

Am doua curiozitati nelamurite despre grupurile pe care le vizitez.

De exemplu Grupul guest-posturilor permite "amanuntul" seen by iar Grupul Bloggerilor nu permite. 

Coordonez si eu un grup (cu Aloe Vera, natural :)

M-am uitat la setari prin Facebook, dar n-am gasit de unde se face chestiunea cu "seen by". 

Voi stiti?

Uite si diferentele: cu seen by...
cu seen by
... fara seen by...
fara seen by
A doua curiozitate se refera la grupurile Facebook la care se foloseste excesiv optiunea Pinned Posts. Adica o postare sta preferential pe prima pozitie (chiar neschimbata saptamani in sir) pentru ca proprietarul grupului crede ca asa va fi citita mai des?!?

Ma enerveaza chestia asta si i-as vedea rostul la informari pentru toti membri grupului sau pentru evidentierea unor articole "extraordinare" timp de o zi - doua. Voua cum vi se pare?

Nu in ultimul rand am vazut intentia unui grup FB mai altfel la Spanac. Il felicit pentru idee dar cum si eu am in minte de ceva timp un astfel de grup, vreau sa fac "unul si mai altfel" :)

Un fel de (s)panaceu universal in materie de grupuri FB :) Asa ca va intreb dinainte ce fel de caracteristici v-ati dori sa aiba un nou grup pe FB. Caracteristici pe care nu le gasiti la alte grupuri si pe care le-ati aprecia. Sau le gasiti, dar le-ati dori adaptate intr-o alta forma.

Ce ziceti?

Etichete: , , ,