Unpacking 12 Plante - Plantina

Unpacking 12 Plante - Plantina
Mi-a placut concursul promovat de Plantina din mai multe motive.
Natural, primul motiv a fost ca este vorba despre puterea naturii si despre 12 plante care se combina intr-un produs 100% natural.
Al doilea motiv este ca fiecare participant la campanie a primit produsul 12 plante.

Azi l-am primit si eu si ma bucur sa vad doua avantaje.
Este mai tentant sa participi la un concurs cand stii ca si daca nu iesi pe primul loc tot vei castiga ceva.
Este bine ca poti testa produsul despre care ai scris bazandu-te numai pe descrierea oferita de producator.

Acestea fiind spuse, 12 plante vine la fix si va fi un cadou potrivit pentru tatal meu. Dupa mai multe sedinte de fizioterapie pe care taica-meu le face la inceputul fiecarei primaveri, medicul ii recomanda multivitamine, iar cele 12 plante sunt o sursa naturala de vitamine.

Spor si sanatate!

Etichete: ,