Barcelona, mes que una motivación

Barcelona, mes que una motivación
Plecand de la faptul ca FC Barcelona este "mes que un equip/club" (mai mult decat o echipa sau un club) si de la faptul ca Barcelona este "mes que una ciudad" (mai mult decat un oras) va dati seama ca si articolul meu va fi mai mult decat o motivatie...

Particip cu acest articol la Spring SuperBlog 2013 iar provocarea lansata de Agentia de turism Paralela 45 ma "loveste" la fix, deoarece fix dupa terminarea competitiei am sa merg... fix la Barcelona.

Deci de trei ori la marele fix :)

V-ati dat seama deja ca sunt fan Barca si daca stadionul Camp Nou este pentru mine o destinatie saptamanala la TV, va fi si motiv si destinatie de vacanta anul acesta. Dar ca sa luam motivele la rand, primul motiv ar fi ca n-am fost niciodata in Spania si am zis ca merita sa incep cu Barcelona.

O simpla cautare pe Google cu "top travel cities in Europe" arata mereu Barcelona in Top 5, sau chiar in Top 3, indiferent ca sunt site-uri din Europa sau din Statele Unite.

O alta motivatie este faptul ca in 2011 am fost cateva zile la Paris, ne-a placut experienta si am zis s-o repetam in 2013 cu un alt oras european.

Nu in ultimul rand povestirile si imaginile de la prietenii care au fost deja in capitala Cataluniei au fost hotaratoare pentru a alege Barcelona.

Ghid Barcelona
Mi-am luat deja ghidul turistic vizual Top 10 Barcelona de la Editura Litera si bineinteles ca am "pe lista" obiectivele de top:
Pe langa acestea mai trebuie sa includ in program Muzeul Camp Nou, acvariul din Barcelona, Muzeul de ciocolata dar si alte activitati.

Am aflat ca se poate face si plaja la Costa Brava si sper ca in aprilie sa fie suficient de cald incat sa ne bucuram si de baie si de plaja. Daca despre plaja si baie la Marea Mediterana aflasem, nu stiam insa ca muntele Tibidabo ofera o excelenta panorama a Barcelonei, iar cei pasionati au la dispozitie si un parc de distractii.

Poate credeti ca Barcelona inseamna pentru mine tot ceea ce v-am spus pana acum. Ei bine, Barcelona inseamna mai mult decat atat si ar fi o experienta neterminata daca nu as include in program gastronomia catalana si bauturile locului.

bere catalana
Am auzit despre tapas si paella si le voi incerca. Si pentru ca printre sponsorii FC Barcelona se numara si o bere catalana de traditie (Estrella Damm Cerveza), voi sustine si eu Barca cu o bere inchinata in cinstea celei mai bune echipe de fotbal din lume.

La vin ma voi orienta la fata locului iar despre ciocolata neagra sper sa am deja o imagine dupa ce am vizitat Muzeul de ciocolata.

Acestea sunt reperele "gustative" cu care voi definitiva imaginea pe care mi-am facut-o in minte despre Barcelona.

Dupa cum vedeti eu am deja planurile facute. Voi ce mai asteptati ca sa va bucurati in acelasi loc de soare, mare, Barcelona, Costa Brava si Gaudi?
Paralele 45

Cred ca asteptati un loc intr-un charter Barcelona din Bucuresti sau intr-un charter Barcelona din Cluj.

Spor calator!

Etichete: , , , , , ,