Cu farmec, despre romance

Cu farmec, despre romance
Un brand romanesc de traditie, Farmec, si-a propus sa dea valoare adaugata romancelor cu Farmec.

Si pentru ca am vazut in meniu "bloggerite cu farmec", mi-am zis sa fiu si eu un blogger cu farmec si sa descriu la modul cel mai fermecator ce inseamna pentru mine o femeie cu farmec. Dar nu orice femeie, ci o romanca.

Inainte de toate, farmecul trebuie sa fie natural, ca sa nu existe discutii :) Nu mai zic ce inseamna pentru mine farmec natural, pentru ca am spus deja la prima proba.

Vreau insa sa spun ca nu-i usor sa gasesti cea mai fermecatoare romanca. Fiecare are farmecul ei, insa o romanca fermecatoare trebuie sa aiba tot farmecul romanesc.

Adica sa fie frumoasa de la mama natura, sa fie zambitoare si sa aiba o atitudine pozitiva. O astfel de romanca poti gasi atat la concursurile de Miss, insa si in viata de toate zilele, pentru ca, nu-i asa, romancele noastre sunt pline de farmec.

O romanca cu farmec are simtul umorului, al echilibrului si al frumosului.

Si ce farmec ar avea o romanca fara nicio legatura cu traditiile si obiceiurile locului? De aceea cred eu ca o romanca fermecatoare isi trage seva si farmecul tocmai din obiceiurile romanesti. pentru ca, nu-i asa, omul sfinteste locul cu farmecul propriu.

O romanca cu farmec stie sa simta bucuria vietii si sa transmita acest lucru si celor din jur. Si cum poti sa transmiti ceva daca acel "ceva" nu vine din interior. Frumusetea interioara este deci cea care transmite farmec si celorlalti.

Si pentru ca toate aceste calitati trebuie sa poarte un nume, le-am (s)pus simplu in Romance cu Farmec.

Am evidentiat 10 calitati, pentru o romanca cu un farmec de nota 10, dar cred ca fiecare dintre noi poate descoperi noi calitati care adauga valoare femeilor din viata noastra.

Si pentru ca farmecul romancelor a depasit granitele Romaniei si pentru ca nescriind cu diacritice, la mine cuvantul "romance" poate avea intelesuri internationale, am sa mai adaug ca o femeie cu farmec este o melodie care-ti da motive sa te bucuri mereu de viata. Mereu, pentru ca farmecul e tot timpul actual, nu-i asa?



Spor fermecator!

Particip cu acest articol fermecator la Spring SuperBlog 2013.

Etichete: , , ,