Femei care-si inspira barbatii


Femei care-si inspira barbatii
Exista o zicala in folclorul masculin care spune cam asa: daca vrei sa vezi cat de frumoasa este o femeie, trebuie s-o privesti dimineata (adica nemachiata).

Femeia naturala trebuie sa fie superba in orice moment al zilei, iar intr-o lenjerie Morning Beauty de la Jolidon ... mi se pare mai mult decat inspiratoare :)

Ma inspira culorile pastelate, mai ales cand se incadreaza perfect intr-un cadru natural ca in imagine. 

Dar ma inspira si in alte sensuri...

S-ar putea ca asocierea dintre titlu si imaginea colectiei Jolidon sa va inspire tot felul de ipostaze sexy si povesti romantice, dar nu trebuie sa cadeti inca de pe scaunel :) Pastrati-va pentru final!

La inceput sa spunem ca marca Jolidon este asociata mai ales cu lenjeria feminina. Si aici va pot povesti din experienta proprie, ca sa vedeti si alte sensuri ale inspiratiei.

Femeia care m-a inspirat sa-mi cumpar un costum de baie marca Jolidon este sotia mea.

Si ca sa fac legatura si cu numele colectiei, s-a intamplat cam asa. Intr-o dimineata frumoasa, frumoasa mea sotie m-a ademenit la supermarket, eu nefiind genul care sa piarda timpul la cumparaturi.

Motivul a fost simplu: ne pregateam sa mergem in vacanta de vara in Thassos, iar sotia isi cauta un nou costum de baie. Eu eram multumit de vechiul meu slip si nu ma gandeam sa-l schimb, insa trebuia sa-i spun doamnei mele care costum ii sta mai bine :)

Bineinteles ca primul costum pe care l-a probat eu l-am si aprobat :) Dar pentru ca mie-mi place albastrul, am zis asa, intr-o doara:
- Arati foarte chic, dar pe albastru n-au?
- Ba da, a zis sotia mea din cabina de proba si mi-a explicat de unde sa-i aduc varianta albastra a costumului de baie Jolidon.

Nu mai povestesc ca si ei i-a placut mai mult cel albastru. Important este ca ducandu-ma dupa costumele de baie Jolidon, am zarit si un costum de baie masculin, elegant si "cu manecute" (adica gen boxer), cu efecte grafice puternice, care mi-a cam luat ochii.

Eu ma gandeam ca Jolidon este o marca exclusiv feminina, dar cand sotia mi-a zis "arata bine, de ce nu-l iei?", n-am mai obiectat pentru ca-mi placuse si mie. L-am pus un pic pe mine sa vad daca-mi vine, iar cand l-am probat acasa am fost multumit de achizita facuta.

Trebuia sa plecam in cateva zile in vacanta, iar a doua zi discutand la serviciu despre plecare am adus vorba si despre achizitia mea Jolidon. Colegii mei au facut ochii mari si m-au intrebat daca nu cumva mi-am luat costum de baie cu sutien :))) 

Probabil facusera iubitelor cadouri constand din lenjerie intima de la Jolidon si asociau si ei marca Jolidon exclusiv cu eternul feminin. Au mai facut cateva glume intrebandu-ma daca este gen tanga, snur sau daca are dantela bicolora. Oricum, n-au crezut in ruptul capului ca mi-am luat costum de baie Jolidon.

Nu m-am gandit atunci sa ma uit pe site, dar a doua zi le-am aratat costumul de baie. Sigla Jolidon o cunoasteau deja dar au mai recunoscut ca arata foarte bine si ca este un costum de baie masculin foarte reusit. Cand le-am spus si pretul, m-au intrebat de unde l-am luat.

Asa am reusit sa-mi conving colegii ca exista costume de baie Jolidon pentru barbati.

Nu stiu cand a lansat Jolidon costumele de baie masculine si cat de cunoscute sunt acum. Cert este ca intamplarea asta era in urma cu vreo 5 ani. Asa ca m-am gandit sa transform cu un pic de inspiratie eternul feminin care ne vine in minte la auzul cuvantului Jolidon, in... eternul masculin. Etern, deoarece costumul meu de baie se prezinta inca fain-frumos.

Imi pastrez silueta de atunci si as putea sa-l mai tin, insa cred ca pana aici i-a fost :) Am zarit in sectiunea Jolidon dedicata barbatilor acest costum de baie care mi-a facut din nou cu ochiul.

costum de baie Jolidon
Acelasi stil natural, efecte grafice puternice, eleganta si simplitate.

Partea frumoasa este ca de data asta eu i-am cerut parerea sotiei iar raspunsul ei a fost urmatorul:
- Ai dreptate, trebuie sa mergem la Jolidon sa-mi iau si eu un nou costum de baie :)

Nu-i bai ca ea a mai schimbat cateva costume de baie de atunci, important este ca i-a placut costumul meu :)

Si ca sa nu credeti ca exagerez cu "eternul" masculin al costumului meu, am gasit cateva imagini care se potrivesc cu atributele costumelor de baie barbatesti de la Jolidon:
putere Jolidon
vitalitate Jolidon
energie Jolidon
confort Jolidon
Au insa in plus si patina vremii: data fotografiei.

Jolidon la Marble Beach
Si pentru ca am plecat de la colectia Morning Beauty care pune in valoare silueta, la final am pozat (inca din 2009) exact ca in imaginea Jolidon masculina din 2013.
Recunoasteti acelasi cadru pastelat, chiar daca patratelele mele le-am uitat. In Photoshop :)

Radem-glumim insa multumesc sotiei mele care m-a inspirat in alegerea celui mai reusit costum de baie Jolidon.

Spor inspirator!

Particip cu acest articol la Spring SuperBlog 2013.

Etichete: ,