Festivalul de la Sighisoara la 5*

Festivalul de la Sighisoara la 5*
N-am fost niciodata in Sighisoara, desi in fiecare an imi propun ca anul viitor voi ajunge la Festivalul "Sighisoara Medievala". Iata ca Dafora Turism imi da posibilitate ca prin aceasta campanie sa am sansa de a ajunge in Sighisoara si nu oricum, ci in conditii de 5 stele la BinderBubi Sighisoara.

Si ce loc mai bun sa gasesti, dupa o zi intreaga de colindat printre cavaleri si menestreli, decat SPA-ul de la hotel si Centrul Welness?
SPA si Centrul Welness
Iar apoi, complet relaxat dupa o zi de colindat

relaxare totala
sa tot povestesti alaturi de un vin bun in Crama "La Pastorella".
Crama "La Pastorella"
Sa va mai spun ca dispuneti de internet wireless gratuit astfel incat sa impartasiti si cu cei de acasa impresiile de la Festival?

Va mai spun totusi ca stiu deja care este destinatia mea pentru 26-28 iulie: Festivalul “Sighisoara Medievala si Hotel BinderBubi Sighisioara.

Spor calator!

Etichete: , , ,