Ma intelegeti, da?


Ma intelegeti, da?
Dupa ce vineri seara ne-a incantat Make de 1 Martie, ieri pe 2 Martie am fost la nunta unui coleg de serviciu.

Nu mai spun ca pe 2 s-au implinit 22 de ani de cand mi-am intalnit perechea :)

Va spun doar ca a fost foarte frumos, toti colegii de serviciu au fost prezenti si am dansat si jucat pana spre dimineata.
Hai cu hora!
Iar acum e cam greu sa-mi adun gandurile intr-un articol blogosferic. De la febra musculara si de la vinul rosu, banuiesc :)

Mirii ne-au pregatit si un moment artistic, 



iar mireasa furata a fost recuperata de "Mariachi con sombreros".
Mariachi con sombreros
Dar in restul timpului am completat noi programul artistic, cu hore
hora olteneasca
si cu sarbe,
hai cu sarba
asa ca ma intelegeti de ce am febra musculara de la vin rosu :)
poza de grup de serviciu
Pana cand vin pozele oficiale, va las cu cateva imagini de la nunta, surprinse de mine.

Casa de piatra si spor!

Etichete: ,