Alte ingrediente: bun-simt, utilitate, calitate, optimism.
Fara E-uri, dar cu cateva EU-ri:
Informatia utila impartasita este remediul natural contra ignorantei

Miercurea fara carne 20Martie2013


Bine v-am regasit! Deja stiti ce urmeaza, o noua zi de miercuri fara carne, asa ca fara alte aranjamente trecem direct la meniu.

Pentru de dimineata avem mamaliga cu oua fierte moi.
La pranz o ciorba de urzici, ca sa simta organismul ca a venit primavara.

Seara avem icre de hering
si o salata de sezon: castraveti, ceapa verde, ridichi rosii, rosii cherry, patrunjel, lamaie si ulei de masline.

Sper ca va place meniul meu, nu-mi mai ramane decat sa va doresc:

Pofta buna fara carne!

4 comentarii:

  1. Un praz nu puteai sa pui si tu intre cele două ouă? Sau ți-e rușine că ești oltean? :P

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum sa-mi fie rusine. Tocmai mie care sunt Natural ca Aloe Vera si oltean verde ca prazul :) Daca te uiti la postarile de miercurile trecute observi si ciorba de praz, dar azi n-a fost in meniu.

      Ștergere
    2. Aha, l-ai terminat săptămâna trecută. Am inteles.

      Ștergere
    3. Poate o mai fi prin frigider, dar azi am dat-o pe ceapa verde, ca e mai de sezon :)

      Ștergere

Comentati va rog. E democratie :)
Va place? Un Like, e gratis :))
Vreti sa va mai placa? Apelati la abonare blog prin e-mail. Tot gratis :)))

 
toateBlogurile.ro