One prIeTen la nevoie se cunoaste

One prIeTen la nevoie se cunoaste
Ca tot e primavara si vreme de innoire si de promotii, mi-au ramas ochii la un D-SLR in promotie la one-it.ro.

Vechiul meu "compact" cumparat in 2005 e cam depasit, asa ca ma gandesc sa-l innoiesc, macar cu un "bridge". Dar D-SLR suna si mai bine :)

Ma incanta senzorul CMOS de 18,5 Megapixeli care este recomandat si pentru conditii de iluminare mai slaba. Si cum nu intotdeauna subiectele blogosferice sunt in plina zi, ar fi de un real folos pentru mine.

Pentru un debutant ca mine in familia D-SLR, faptul ca aparatul stie sa analizeze fiecare "scena" automat si sa aleaga inteligent reglajele corespunzatoare este de bun augur pana cand ma invat cu toate setarile. Pana atunci il declar mai inteligent decat mine :)

Am mai priceput ca 650D este primul model din gama EOS care asigura auto-focus continuu in conditii de rezolutie full-HD (rezolutie 1920 x 1080 pixeli).

V-as mai spune si ca aparatul dispune de un "sistem de focalizare automata cu 9 puncte de tip cruce" ... dar ca sa nu va faceti cruce daca - la fel ca si mine - nu stiti despre ce este vorba, mai bine va arat imaginea asta, care face cat 1000 de cuvinte:

Canon EOS 650D
Bien sur ca nu va spun unde am gasit-o, am si eu sursele mele, dar va spun ca nota laboratorului pentru Canon EOS 650D este de ****, din ***** maxim.

Ca tot vorbim cifrat, va mai spun doar ca stocul este limitat.

Spor la cumparat!

P.S.
Daca ti-e frica de DSLR-uri, dar n-ai teama sa scrii pe blog pentru campania BlogalInitiative, cred ca un "compact" Nikon este o buna recompensa.

Etichete: ,