Pareri 2.0 despre spatii comerciale

Pareri 2.0 despre spatii comerciale
Atunci cand am primit invitatia sa notez cu parerea mea blogosferica SpatiiComerciale.ro, ma gandeam ca nu prea le am eu cu imobiliarele. Dar am zis sa ma uit, pentru ca apreciez initiativele care cer feed-back de la bloggeri. Si bine am facut, pentru ca-mi place ce-am vazut.

La prima vedere site-ul este simplu si usor de folosit, in stilul Google. Cred ca asta si vrea sa fie, un fel de motor de cautare de spatii comerciale.

Tocmai aici as mai imbunatati ceva. Bineinteles in acceptiunea mea :)

Pentru a pastra toata informatia initiala intr-o pagina, as mai reduce putin spatiile albe intre elementele de pe prima pagina.
Cunosc importanta spatiilor albe, insa nici prea mari nu este bine sa fie, deoarece pare o lipsa de legatura intre elemente.
istoric navigare
In spiritul observatiei de mai sus si pentru a fi o tratare uniforma, as face si Spatii comerciale de inchiriat, Birouri de inchiriat, Spatii industriale de inchiriat si Spatii comerciale de vanzare ... de tip Roll-up, cum sunt  Birouri de vanzare, Licitatii executari silite, Terenuri investitii de vanzare si Hoteluri pensiuni de vanzare.
uniformizare
Mergem mai departe, la adaugarea anunturilor. Imi place ca atunci cand vreau sa pun anuntul sunt deja localizat :)
buton de back
Nu-mi place ca daca esti utilizator obisnuit (si nu blogger), nu stii ca trebuie sa dai click pe logo ca sa revii la pagina initiala. Si daca nu stii, atunci esti obligat sa stii sa folosesti Back din browser.

Eu as adauga un "fir rosu al navigarii", de genul celui de aici
fir rosu al navigarii
dar si cu Home sau Acasa ca prima optiune, asa cum am sugerat in imagine.

Firul navigarii l-as pune pe toate paginile, nu numai la Adaugare anunt.

Dar revenind la Adaugare anunt, am fost curios sa vad ce se intampla la rubrica Hoteluri/pensiuni de vanzare, iar in dreapta am dat din nou de indemnul de a adauga anunt.
informatie prea stufoasa
Foarte bine, insa as mai imbunatati un pic chestia asta.

In primul rand as mai scurta formularile de genul "reprezintă punctul central de informare pentru spaţiile cu destinaţie comercială". Prea lung si prea "limbaj de lemn". Nu stiu exact cum as reformula, dar trebuie surprinsa esenta in cateva cuvinte.

Avand in vedere ca indemnul de adaugare anunt apare si la celelalte rubrici de subsol, de exemplu si la terenuri-investiti as incerca sa mai pun la indemnul de adaugare anunt un rand-doua personalizat la rubrica respectiva. De exemplu la Hoteluri/pensiuni ceva legat de importanta unui anunt in domeniul Travel, iar la terenuri-investitii ceva legat de acest domeniu.

Nu ma pricep foarte bine in domeniul imobiliar, astfel incat observatiile mele blogosferice sunt legate mai mult de aspect si mai putin de experienta utilizarii unui astfel de site.

Sper ca n-am fost foarte pisalog cu observatiile mele si ca sa ne despartim prieteni mai fac o observatie de final :)

N-ati avut in vedere toate spatiile comerciale. Din punct de vedere imobiliar site-ul este OK, dar din punct de vedere blogosferic mai sunt si alte spatii comerciale neamintite: spatii comerciale pe site/blog :)) Noroc ca aceste spatii comerciale sunt oferite ca premii pentru locurile 2, 3 si 4.

Spor!

Etichete: , ,