Alte ingrediente: bun-simt, utilitate, calitate, optimism.
Fara E-uri, dar cu cateva EU-ri:
Informatia utila impartasita este remediul natural contra ignorantei

Romania vazuta de sus: Castelul Peles


Pentru ca in weekend nu mi-am facut portia de imagini si video din programul de pe blog, azi va invit sa descoperiti Romania vazuta de sus.

Si primul obiectiv prin care "cineva de sus" vede bine Romania este Castelul Peles.

Gasiti la SkyCam si imaginea superba de la inceput, dar si un mic filmulet.



Spor descoperitor!

2 comentarii:

  1. Foarte tare... acum doua saptamani am fost la Peles, asa ca voi scrie si eu despre Pelesul vazut de jos ;) Mi-ai deschis apetitul ;)

    RăspundeţiȘtergere

Comentati va rog. E democratie :)
Va place? Un Like, e gratis :))
Vreti sa va mai placa? Apelati la abonare blog prin e-mail. Tot gratis :)))

 
toateBlogurile.ro