Hmmm... cautand branduri m-am oprit la numele cu vechime pe piata.
- Electroputere nu prea mai are de-a face cu locomotivele (pe care era foarte vizibila sigla)
- IUG s-a transformat in Popeci
- Casa Alba nu mai exista, acum fiind... DM.
- Oltcit s-a dus de mult...
- Pan Group mai functioneaza si chiar daca numele acesta a fost adoptat dupa '90, au trecut ceva ani de-atunci si s-a consolidat pe piata.
Iesind din domeniul comercial-productiv, cred ca in Craiova este un brand care este pe buzele tuturor:
Universitatea Craiova, alintata in scandarile suporterilor si cu vechiul nume, Stiinta. Din pacate brandul este tot ce a mai ramas din echipa de fotbal, dar si asta este o dovada ca un brand iubit rezista si fara o materializare de moment.
Cred ca in Craiova sunt multe organizatii sau firme care ar merita sa-si construiasca o imagine profesionista.
Sunt cautate companii mici, medii si mari care au in portofoliu un brand romanesc (de produs / serviciu / corporatie) pe care doresc sa-l relanseze sau sa-l revitalizeze.
Castigatorul va beneficia de expertiza Seed Consultants in dezvoltarea unui program de branding gratuit si particularizat nevoilor sale:
- analiza si strategie de brand,
- redesenare identitate vizuala pentru produs/servicius/companie/design de ambalaj
- ghid cu reguli de identitate
Doar daca nu va inscrieti n-aveti nicio sansa, astfel incat va recomand sa va dati sansa de a deveni un brand respectat.
Spor promitator!Etichete: concurs, Craiova, Romania