Sharuiesti si ... castigi!

Sharuiesti si ... castigi!

Stati linistiti, nu este concurs de Share & Like pe FB :), dar m-am convins inca o data de un lucru. Cu cat esti mai generos, cu atat mai mult "noroc" ai.

Si-am sa va dau doua exemple, ca sa vedeti de ce zic despre noroc cu ghilimele.

Mai tineti minte cand va invitam sa participati la concursul cu jurizare Weekend in Delta pentru bloggeri?
Ei bine, nu numai ca v-am spus sa participati. Si eu am participat si am castigat weekend-ul. Dar bucuria este mai mare daca o imparti cu ceilalti, asa incat azi stati cu ochii la mine pe blog: inca un weekend in Delta se pune la bataie.

Mai tineti minte cand v-am intrebat ce faceti de 1 Martie? Nu numai ca v-am intrebat, v-am si indemnat sa participati la concursul Folk si castigi. Aici fiind cu tragere la sorti, cu cat participa mai multi cu atat scad sansele. Dar au am spart gheata la comentarii, le-am zis la mai multi sa participe si ... am castigat si eu 2 bilete.

Doua exemple care-mi valideaza motto-ul despre "informatia utila impartasita ..." care este si recompensata. Asa ca fiti pe faza si sharuiti, pentru ca urmeaza azi informatii utile despre 3 concursuri cu urmatoarele 3 premii:
Multumesc pentru sugestiile referitoare la modalitatile de acordare a premiilor. Le veti vedea puse in practica tot azi, cand anunt concursurile.

Spor castigator!

Etichete: , , ,