Vineri recomandam articole-concurs


Vinerea recomandam articole
Pe 01-03-13 m-am gandit sa incep primavara cu concursuri 3 in 1, adica 3 concursuri intr-un singur blog :)

Ati ghicit, la mine pe blog se sarbatoreste primavara prin concursuri.

Dupa ce v-am facut pofta cu Leadership la 530 de grade, azi voi lansa si concursul cu o invitatie pentru un cititor al blogului, care va merge gratutit la conferinta. La ora 13:00 apar detaliile in link-ul acestui concurs.

V-am facut pofta si cu Straja plina de zapada. Ei bine, 2 nopti cazare gratuita la Straja pentru castigatorul concursului care se va lansa la ora 15:00.

Si cu un Weekend in Delta pentru bloggeri cred ca v-am facut pofta, asa incat impartasesc bucuria de a fi castigat premiul cu lansarea unui concurs soldat cu inca un weekend in Delta. La ora 17:00 apar detaliile concursului si link-ul.

Daca v-am facut deja pofta de excursii in tara, cum va suna ecuatia externa 5 + 2 = 7? Hotel de 5 stele, pentru 2 persoane,  7 nopti in Tunisia. Q.E.D. Aici gasiti concursul blogosferic.

Dar ce inseamna 7 zile de vacanta comparativ cu o vacanta de 6 luni, pe 6 continente? Iar daca n-aveti atata timp liber sau visuri atat de mari, hai s-o votam pe Dana Ilie si s-o ajutam sa-si indeplineasca visul blogosferic.

V-am ametit cu atatea concursuri si vacante? Hai sa va ametesc si cu parfum de Spring SuperBlog 2013.
Exact de 1 Martie incepe super-concursul de blogging creativ.

Ce mai stati?

Etichete: ,