Alte ingrediente: bun-simt, utilitate, calitate, optimism.
Fara E-uri, dar cu cateva EU-ri:
Informatia utila impartasita este remediul natural contra ignorantei

A fost Craiova Blog Meet de Aprilie

Asa cum va spuneam, ieri ne-am intalnit din nou in cadrul Craiova Blog Meet. Iar daca la ping-pong am fost fix cat sa jucam (adica doar eu si Andrei :), 
in schimb la bere ne-am inmultit  :)
Si daca va aduceti aminte, in martie cand a fost primul blog-meet fara Geordan (care s-a facut german), am ciocnit o bere in cinstea lui.

Ei bine, surpriza serii a fost chiar Geordan, care a venit cu surioara din dotare, Luci, din Germania direct la Blog-Meet.
Asta da surpriza, mai ales ca n-a stiut nimeni. Doar ei stiau ca e Blog-Meet si cum stiau si locul ne-au luat ca din oala :)

A mai fost o surpriza, Blogatu a baut bere :)
Hai noroc si sa mai faceti de-astea!

Update:
Asa de mare a fost surpriza asera ca am uitat sa stabilim data pentru Blog Meet-ul din Mai. Astept deci propunerile voastre prin comentarii. Care data va convine mai mult dintre
  • 12 Mai
  • 19 Mai
  • 26 Mai
Spor!

4 comentarii:

  1. De fiecare data se lasa cu voie buna si distractie. Sper sa duceti traditia mai departe.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai dupa un an e deja o traditie :) Sigur o ducem mai departe, dar nu singuri :)

      Ștergere

Comentati va rog. E democratie :)
Va place? Un Like, e gratis :))
Vreti sa va mai placa? Apelati la abonare blog prin e-mail. Tot gratis :)))

 
toateBlogurile.ro