Mono(b)log... de fotbal


Mono(b)log... de fotbal
Ehei, in miercurea in care am fost la Barcelona s-a nimerit sa joace Barca cu Paris St. Germain. 

Evident ca bilete la meci nu mai erau, dar am zis ca o sa vad meciul la TV chiar in Barcelona si o sa gust atmosfera din oras. Numai ca potriveala din gand nu se nimereste cu realitatea :) 

N-am vazut mare atmosfera in oras, singurele insemne ale meciului fiind anunturile din fata barurilor, pub-urilor si restaurantelor care te invitau sa urmaresti meciul la ei.

Am mai remarcat ca in miercurea respectiva multe magazine s-au inchis mai devreme :)

Si dupa ce-am colindat noi toata ziua prin Barcelona, eu m-am retras la camera sa vad meciul, iar pe ceilalti i-am lasat sa mai cutreiere :)

Mi-am luat berea de rigoare si am inceput sa butonez telecomanda, ca sa gasesc canalul pe care se transmitea meciul.

Cand am vazut tribunele pline pe Camp Nou si
tribunele pline pe Camp Nou
echipa Barcelonei afisata pe ecran am zis: Asta-i!
F.C. Barcelona
Dar cum a inceput meciul, au comutat transmisia in studio, unde il comentau in direct :( Un fel de transmisie radio, la TV.

Peste drum barul era plin si stateau in picioare, dar dupa cat mersesem... am zis pas.

Oricum, a fost mai bine asa sa urmaresc meciul a la radio, in catalana, si sa-l vad pe urma in rezumat, decat ce-am vazut aseara in direct, cu Bayern :(

Asa a fost, asa v-am spus :)

Spor(t)!

Etichete: , ,