Serile AS Craiova: Andy Szekely

Serile AS Craiova: Andy Szekely
Vineri seara am avut ocazia sa-l urmaresc live pe Andy Szekely, dupa ce-l mai urmarisem pe internet sau pe CD-uri.

A fost prima serie din Serile AS la Craiova, iar din cei aproximativ 120 de participanti, jumatate era veniti pe filiera Forever.
Serile AS
A fost o atmosfera calda si la propriu si la figurat, iar sfaturile lui Andy Szekely in legatura cu Comunicarea, Convingerea si Influentarea mi s-au parut foarte practice si aplicabile.

Careu de ASI
Mi-a placut mult ca a fost un seminar interactiv, cu lucru in echipa, schimbari de locuri si de parteneri si nu in ultimul rand cu o abordare relaxata, dar la obiect.

Nici nu mi-am dat seama cand au trecut cele 4 ore si jumatate, dar acum recitind materialele imi dau seama ca au fost foarte multe informatii despre comunicare si dezvoltare personala, condensate in exemple, teste si intrebari.

Va las cu cateva imagini de la Serile AS Craiova si cu recomandarea sa nu ratati astfel de seminarii.

De altfel, seminarul a fost doar punctul de plecare al unei experiente care se continua pe grupul de Facebook Comunica - Influenteaza - Convinge.

Spor dezvoltator!

Etichete: ,