Alte ingrediente: bun-simt, utilitate, calitate, optimism.
Fara E-uri, dar cu cateva EU-ri:
Informatia utila impartasita este remediul natural contra ignorantei

Vine Craiova Blog Meet de Aprilie

Lume-lume, blogosfera si cine-o sa se mai adune, Duminica 28 Aprilie 2013 ne intalnim iar-din nou la Craiova Blog Meet.

Si asa cum v-am obisnuit, blog-meet-ul in doua l-am impartit, s-ajunga la toata lumea.

Astfel de la ora 15:00 ne intalnim la Craiova Sport Meet ca sa prestam un ping-pong blogosferic, iar de la ora 20:00 ne rehidratam in cadrul Craiova Beer Meet la Gringo.

Spor participator!

6 comentarii:

  1. Pas! Sunt Floriile si in seara aia dansam in familie. :)
    Spor voua!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand am stabilit data de 28 nu ne-am gandit ca sunt Floriile, dar cu-atat mai bine tarii si Floriilor cu-atat mai bine. Poti sa vii si cu familia la Blog-Meet :)

      Ștergere
  2. Măi eu sunt răcit cobză, sper să-mi treacă până duminică, nu aș vrea să lipsesc și de la această întâlnire!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da-i cu ceai si lamaie, ceapa si usturoi verde, iar daca nu se lasa dusa, da-i si-o tuica fiarta!

      Ștergere

Comentati va rog. E democratie :)
Va place? Un Like, e gratis :))
Vreti sa va mai placa? Apelati la abonare blog prin e-mail. Tot gratis :)))

 
toateBlogurile.ro