Alte ingrediente: bun-simt, utilitate, calitate, optimism.
Fara E-uri, dar cu cateva EU-ri:
Informatia utila impartasita este remediul natural contra ignorantei

Vineri recomandam articole 19Apr


Vinerea recomandam articole
Vineri recomandam articole, dupa ce ne-am dat concursul si le-am citit mai inainte, bineinteles.

Citeste si da mai departe. Te-nvata Adela.

Mai departe, invata de la Infotour, cum sa gasesti bilete de avion, ieftine.

Miscarea face bine si te-nvata despre beneficiile sariturilor la trambulina.

De la trambulina sarim in spatiu la un concurs cu premiu de 95 000 de dolari si nu numai. Si concurs si marketing modern propus de Razvan Pascu.

Influenta marketingului asupra nutritiei, observata de Alex Zaharia.

Spor in weekend!

4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc, dar eu doar le-am recomandat. In primul rand ar trebui felicitati autorii. Spor!

      Ștergere
  2. Interesant articolul privind biletele de avion si de testat..chiar sunt curios in privinta anumitor ponturi date de ei.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cred ca trebuie verificate statisticile :) Si sa beneficiem la mazim de ele.

      Ștergere

Comentati va rog. E democratie :)
Va place? Un Like, e gratis :))
Vreti sa va mai placa? Apelati la abonare blog prin e-mail. Tot gratis :)))

 
toateBlogurile.ro