A doua zi de Paste...


A doua zi de Paste...
... ne propusesem s-o incepem cu o alergare de dimineata prin Parcul Romanescu. 
Ne-a schimbat planurile vantul care batea foarte tare, asa ca am inlocuit alergarea cu miscari de basket in Parcul Tineretului. 
miscare la cos, dupa Paste
Mai mult am dat la cos, sa ne revenim dupa pauza indelungata.

Abia dupa amiaza am ajuns in Parcul Romanescu, pe care l-am strabatut pana la hipodrom,

plimbare la hipodrom
descoperind pe drum corcoduse rosii...
corcodele rosii
Nu doar le-am descoperit ci ne-am si infruptat :)
Am mai descoperit si o ratusca cu bobocei printre nuferi
ratusca cu bobocei
dar mai multe imagini din Parcul Romanescu va las sa descoperiti in link.

Azi am reinceput serviciul, asa ca voi trece si la alte subiecte, nu numai la cele de sarbatoare :)

Spor(t)!

Etichete: , ,