CLOMPI poftim, CLOMPI gatim :)


CLOMPI poftim, CLOMPI gatim :)
Super pofticioasa campania de la BlogalInitiative la care m-am alaturat cu drag, dupa ce m-am echipat nu fara motiv, in stilul inovativ Beko.

Si pentru ca eu fac de multe ori omleta dupa o reteta proprie, am zis sa va prezint... CLOMPI.

Am botezat-o CLOMPI pentru ca e intoarsa ca o CLatita, este totusi OMleta, chiar daca arata ca o PIzza.

Va place cum arata?
intoarsa ca o CLatita, e totusi OMleta desi arata ca o PIzza
Deci CLOMPI, cu toate secretele incluse :)



Dupa ce-am pus omleta la copt intr-o tigaie fara ulei, am facut si-o salata, ca sa mearga cu omleta.



Am transformat OMleta in CLatita, printr-o aruncare mestesugita, apoi punem si-un topping, ca sa justificam imaginea de PIzza.



Si pentru ca provocarea era si despre ce pofteste bloggerul, (nu numai despre ce gateste), am poftit sa mananc CLOMPI cu un pahar de zaibar alaturi. Si cum imi place la nebunie alaturarea oua-mamaliga, asta am poftit, asta am mancat :)
Clompi cu salata si vin de casa
Iar daca n-ati poftit pana acum la CLOMPI, iat-o si-n sectiune transversala:
Clompi in sectiune
Este o reteta originala la indemana oricui si o masa gustoasa pentru cel putin 2 persoane, la care am folosit urmatoarele ingrediente:
Timp de preparare: 15 - 20 minute.

P.S. N-am mancat singur ompleta, ci alaturi de colegul care m-a filmat.

Cu acest articol m-am alaturat campaniei  Blogchef.ro - Gatim ce poftesti!, in care Andreea PatrascuCetin AmetceaSebastian Bargau si  Radu Bazavan se lupta pentru titlul de „Blogchef”, powered by BEKO.

Pofta buna!

Etichete: , , ,