Va place branza de Nasal?


Va place branza de Nasal?
Tocmai ce-am auzit la TV ca o branza romaneasca cu mucegai, unica in lume, branza de Nasal se... pierde. In sensul ca grota unde branza se "innobileaza" natural cu mucegai va intra in conservare.

Wikipedia zice ca din cauza cererii prea mari, se reduce "innobilarea". Si calitatea :( 

La TV spuneau ca se inchide din lipsa cererii.

La producatorul Napolact nu sunt prea multe detalii in afara de cateva medalii si titlul de delicatesa.

Recunosc ca pana asta seara nu stiam ca exista o astfel de branza produsa in Romania, dar o asa poveste interesanta ar fi fost o ocazie excelenta de promovare. Nu numai pentru productie ci si pentru turism.

Dar sa revenim la branza de Nasal... ati gustat-o? Cum este?

Nu-mi plac chair toate branzeturile "mucegaite", dar am mai mancat de la Delaco o branza cu mucegai foarte buna, Bavaria Blu, pe care am primit-o drept premiu la SuperBlog in iarna, dar in supermarket n-am gasit-o. Foarte gustoasa, desi nu cred ca are o poveste la fel de frumoasa. Si nici nume romanesc :(
Bavaria Blu
Mai sunt si altele?

Etichete: , ,