Mesajul si ambalajul la TV

Mesajul si ambalajul la TV
Am un mare respect pentru Tudor Gheorghe si chiar daca nu ma uit prea des la TV, iar la RTV nici atat, am fost bucuros sa-l urmaresc intr-o emisiune.

Emisiunea a fost superba, chiar as promova un link catre ea.
Insa felul in care cei de la RTV au folosit-o pentru a promova "stiri senzationale" a fost in contradictie totala cu ceea ce spunea Tudor Gheorghe in emisiune.

In timp ce maestrul vorbea despre credinta, apareau astfel de "senzationalisme"
"senzationalisme" pe banda rulanta
Mai am si alte exemple de contradictie intre lucrurile serioase despre care vorbea maestrul si "senzatiile" pe care le promova RTV.

cadru nepotrivit
Intrebarea mea este daca o personalitate ca Tudor Gheorghe ar trebui sa apara intr-un astfel de cadru pentru a-si promova mesajul. Adica mesajul fiind foarte puternic, merita promovat indiferent de conditii?

Mie mi-a placut mesajul, dar nu mi-a placut ambalajul :(

Voi ce parere aveti?

Etichete: , ,