Rezervatia Biosferei Delta Dunarii


Rezervatia Biosferei Delta Dunarii
Pentru cei care mergeti (ca si mine) pentru prima data in Delta, trebuie sa stiti ca prima oprire trebuie sa fie in Tulcea, la Rezervatia Biosferei Delta Dunarii.

Indiferent ca vreti doar sa vizitati Delt, sau vreti sa si pescuiti, este nevoie de permise nominale.

Site-ul l-am gasit usor, insa dupa sediul ARBDD am cam cautat, pentru ca nu sunt nici indicatoare si nici nu este la strada, ca sa fie vizibil din masina.

Am gasit insa pana la urma ARBDD, am gasit multa amabilitate la doamnele care completau permisele de acces sau de pescuit si am mai gasit si  "bunele maniere turistice" in Delta Dunarii.

E binevenit in Rezervatia Biosferei Delta Dunarii turistul care:
Am citat de pe spatele permisului de intrare in RBDD si dupa cum vedeti am avut si permis de pescuit valabil, pentru ca de data asta n-am deranjat pasarile nici macar cu o privire.

Chiar daca n-am trecut pe langa pasari, tot o barca cu rame am fost la pescuit,
la pescuit in barca cu rame
iar deseuri sau ambalaje n-am lasat, desi localnicii s-au mirat cand au vazut ca luam doza de bere terminata si pet-ul de apa la hotel.

Mai bine sa se mire acum, decat sa regrete mai tarziu.

Spor calator!

Etichete: ,