Tu unde-ti tii cardurile?


Tu unde-ti tii cardurile?
N-are legatura cu intrebarea aia "Tu cu cine faci    banking?" :)

Nu vreau sa stiu ce fel de carduri sunt si de cine sunt emise, ci unde le tii si cate poti sa tii.

Stai linistit, nu vreau sa-ti dau vreo spargere, dar am descoperit de curand niste portofele speciale, din aluminiu... care "m-au spart". Poti tine 12-14 carduri. Si nu-i o problema daca nu ai atatea carduri. Poti tine si permisul de conducere si carti de vizita si ce-ti mai trece prin cap, de la chitante pana la mici notes-uri.

Sunt insa ideale pentru carduri pentru ca materialul portofelelor TRU VIRTU “RAZOR” protejeaza impotriva scanarii radio-frecventei de identificare, adica protejeaza datele salvate pe card.

In comparatie cu un portofel de piele, portofelele de aluminiu mai asigura si protectie impotriva apei, prafului si nisipului.

Avand o grosime de numai 20 mm, este un portofel compact si robust care poate fi o minunata idee pentru cadouri elegante si utile.

Mie mi-a placut foarte mult portofelul Chess Special Edition, dar cei care cauta la rubrica de cadouri barbati pot gasi si alte portofele de aluminiu pe gustul lor. Mie acesta mi-a placut, pe acesta il recomand ca si cadou.

Mi-ar placea un astfel de cadou deoarece sunt o fire practica si-mi place sa-mi pastrez toate cardurile, permisele si cartile de vizita la un loc, in loc sa le tin in 'jde mii de locuri si sa uit unde le-am pus.

Pe langa latura practica, imi place mult si cea estetica. Arata foarte bine, este un portofel elegant si se poate asorta atat la costum cat si la o imbracaminte mai lejera.

Este si foarte usor (60 grame) iar formatul compact il recomanda pentru mai multe tipuri de buzunare. Desi este usor, portofelul este confectionat dintr-un material rezistent, astfel incat cardurile, permisele sau cartile de vizita sunt in siguranta in portofelul Chess Special Edition.

Ce ziceti? Va aranjeaza un astfel de portofel?

Daca nu pe voi, credeti ca ar fi o idee buna pentru un cadou? Daca aveti vreun sarbatorit in familie sau in cercul de prieteni, puteti sa asortati portofelul de aluminiu cu un articol de imbracaminte astfel incat sarbatoritul sa fie pe deplin multumit. Aveti la dispozitie peste 10 variante, astfel incat potrivirea culorilor nu va fi o problema.

Nici potrivirea cu gusturile sarbatoritului n-ar trebui sa fie un obstacol, pentru ca aceste portofele de aluminiu sunt si elegante, dar mai ales foarte practice.

Iar daca prin alte portofele mai sufla vantul, acest portofel nu va fi niciodata gol. Permisul auto, un card sau o carte de vizita isi vor gasi aici locul cel mai cel.

Spor la portofel!

Etichete: ,