A fost Antena 3 la Craiova

A fost Antena 3 la Craiova
Am fost in Piata Mihai Viteazu din Craiova pentru concertul aniversar Antena 3 - 8 ani.

Animatie, muzica buna (in general), sonorizare ok si lume mai multa decat la alte concerte asemanatoare. Am vazut o estimare de 50 000 de persoane. E posibil, din interior nu-ti poti da seama. Chiar si imaginea de inceput, prin web-cam, arata doar o parte dintre spectatori.

Mi-a placut cum au cantat live:


Delia
Connect-R
Loredana si Agurida
N-am mai stat la Holograf si Zdob si zdub, (se facuse 1 dimineata), dar sunt sigur ca au fost la inaltime.

Nu mi-a placut figuratia prestata de Puya si Corina, care au cantat separat, dar in acelasi stil play-back :)

In schimb mi-a placut show-ul facut de Loredana alaturi de trupa Agurida. A inceput cu M-a facut mama oltean, a mers spre Moldova cu... Trandafir de la Craiova, ne-a trecut prin Zig Zagga...

si Lele...

si a incheiat cu Buna seara iubite....
Buna seara iubite - Loredana
O mare artista, la o mare sarbatoare, aplaudata la final de o mare de oameni.

Va las cu mai multe imagini de la concertul Antena 3 la Craiova si cu o concluzie: acesta care a fost rezultatul offline al unui vot online.


Tare mi-ar placea sa voteze online, la fel de masiv, craiovenii si pentru Raport de tara.


Spor sarbatoritor!

Etichete: