Tocmai buna: Timisoreana Bruna


Bere Timisoreana Bruna
Am vazut la TV reclama cu blonda si bruna, dar nu gasisem inca la magazin bere Timisoreana Bruna

Recunosc ca singurele reclame TV care-mi fac pofta sunt cele la bere si la inghetata.

Restul ma lasa rece, mai rece ca o inghetata sau ca o bere brumata :)



Pana la urma am gasit Timisoreana Bruna in Real si-am luat la degustat. Mai recunosc ca-mi place berea neagra, iar preferata mea este Ursus Black.

Insa nici Timisoreana Bruna nu-i de ocolit. Dimpotriva, e de golit :)

Chiar daca este usoara ca o (bere) blonda, are un gust placut si intens de bere neagra, care o aseaza in topul preferintelor negre pe locul 2 dupa Ursus Black si mult inainte de Krusovice Černé, care este mult mai slab alcolizata.

Voi ati gustat Timisoareana Bruna?

Etichete: , , ,