Informatii online ca sa castigi... online

Informatii online ca sa castigi... online
Totul a inceput online, de la indemnul lui Albert de a adresa o intrebare online unui antreprenor de succes, pentru a castiga un manual de antreprenoriat.

Pe urma mi-am dat seama ca pe Marius Stefan l-am vazut la Craiova Business Days si mi-a placut. N-am mai avut zile de concediu pentru a participa offline, dar am urmarit online, cat de mult am putut.

Ei bine, dintre toti invitatii, de la Marius Stefan, fondatorul Autonom Rent a Car, am retinut cele mai multe idei, pe care le-am si notat in agenda.

Si daca atunci n-am fost acolo offline, am reusit sa fiu azi online cu Marius Stefan si am pus o intrebare care a fost apreciata, asa ca am castigat un manual de antreprenoriat.

Inca nu stiu despre ce este vorba, inca nu stiu cand si cum il primesc, dar abia astept sa-l citesc.

Spor intreprinzator!

Etichete: , , ,