Alte ingrediente: bun-simt, utilitate, calitate, optimism.
Fara E-uri, dar cu cateva EU-ri:
Informatia utila impartasita este remediul natural contra ignorantei

Miercurea fara carne 14Aug


Bine v-am regasit la o noua zi de miercuri fara carne, torida si cu toane :)

Pentru de dimineata am avut salata de vinete si oua ochiuri moi. Oua de tara, evidemment :)
salata de vinete cu oua ochiuri moi
In intervalul "fructat" 09:00 - 11:00 am bagat patratica de ciocolata Heidi Extreme Dark si mere din gradina, adevarate, neuniforme si "bubate".
La pranz am savurat o salata de varza, castraveti, marar si patrunjel, lamaie si ulei de masline, alaturi de dovlecei copti.
Seara ma pastrez pentru icre de caras (prins cu manutele astea doua) si ce s-o mai nimeri langa o bere, ca tot e fotbal la TV. Hai Romania!

Pofta buna fara carne!

2 comentarii:

  1. Arata foarte bine meniul tau de miercuri fara carne, e o idee pentru mine care sunt in proces de slabire dupa ce am nascut. Pare ca ar ajuta.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In Septembrie revin cu Miercurea fara carne, dupa 2 saptamani de vacanta fara restrictii :)

      Ștergere

Comentati va rog. E democratie :)
Va place? Un Like, e gratis :))
Vreti sa va mai placa? Apelati la abonare blog prin e-mail. Tot gratis :)))

 
toateBlogurile.ro