Clean9 in ziua 9 si... o forma noua-noua

Clean 9 - rezultate masurabile
V-am spus ca am inceput in urma cu 9 zile o cura de detoxifiere cu Aloe Vera, iar azi este ultima zi.

Este ok, am slabit exact cat trebuia, aceasta fiind greutatea mea standard inainte de vacanta, iar cantarul arata si cele 300 de grame ale aparatului foto :)

Dar si mai importanta decat scaderea in greutate este detoxifierea de care a beneficiat organismul meu, care functioneaza acum in alti parametri. Adica in loc sa consume energie pentru a neutraliza toxinele pe care nu stie sa le metabolizeze, organismul meu si-a reglat metabolismul si functioneaza mai bine.

Asta se vede deja in energia pe care o am si sper sa se vada si in postarile de pe blog. Pana atunci sa va spun cateva "secrete" din brosura programului Clean 9 :)

Primul pas al unei cure de detoxifiere este eliminarea consumului de alimente ce contin conservanti si alte substante chimice daunatoare organismului. Consumand in primele doua zile aceste produse obtinute din ingrediente naturale, veti face deja primul pas catre un corp mai sanatos si o stare de spirit mai buna.

Urmand in continuare programul conform indicatiilor, organismul va continua sa elimine substantele chimice daunatoare si va incepe sa "arda" depozitele de grasime.

Spor detoxifiator!

Etichete: , , , , , , ,