Minge de meci la Hermannstadtenis

Minge de meci la Hermannstadtenis
Cum a inceput nu mai stiu, dar imi amintesc ca aveam in curtea scolii o masa de ciment pentru ping-pong. Una singura la toata scoala. Ne ajungea randul mai rar si probabil ne-am gandit ca la tenis de camp n-avem nevoie de masa.

Am jucat tenis natural, fara sa ma invete cineva. C-asa era in tenis pe vremea copilariei. Vedeam meciuri la televizorul alb-negru, apoi incercam sa coloram joaca de afara cu cateva mingi peste fileu.

Fileul, ca si terenul, erau linii stropite cu apa pe pamant sau trase cu caramida pe asfalt. Mai tarziu, cand am inceput sa mai domolim mingea, bunicul meu care fusese pescar ne-a impletit intr-o iarna o plasa de pescuit cu ochiuri mai mari, mai mult lata decat inalta si... gata fileul.

Aveam un mini-teren de tenis/volei la scoala unde puteam agata "fileul", dar il agatam si la bloc, intre doi pomi sau pe drum, intre 2 garduri, in vacantele de la tara.

Mai am inca prima racheta de tenis, un Reghin din lemn cu vopseaua scorojita si cu pielea manerului "muncita".
Reghin din lemn
Am jucat cu ea si-n generala, si-n liceu si-n primii ani de facultate, pana cand au inceput sa apara rachete de tenis mai adevarate dupa Revolutie.

Am fost generatia care a prins Revolutia in armata, apoi am avut 6 luni libere pana cand am inceput facultatea. Cea mai lunga vacanta, in care dimineata eram singurii care n-aveau nici cursuri, nici serviciu. Asa ca dupa 6 luni in care am servit patria, au urma inca 6 in care serveam zilnic pentru un meci de tenis la "Institut" sau la scoala din apropiere. 6 : 6 si tiebreak, c-asa e-n tenis!

Dupa amiaza apareau si prietenii din alte generatii si-atunci ne indreptam spre jocuri de echipa. Dar dimineata era a tenisului. Ehehehe, ce mi-ar mai placea sa ma intorc putin in timp, sa ma trezesc iar in perioada aia fara griji, fara (b)ani, dar cu timp berechet! Va puteti inchipui 6 luni in care ne inchipuiam ca "au venit americanii" si noi suntem Pete Sampras, Andre Agassi sau Michael Chang :)

Si-acum imi fac timp sa joc tenis de camp. Avem rachete ok, inchiriem terenul iar fileul este de tenis, nu de pescuit :)
tenis de camp
Nu stiu eu sa servesc in forta, dar nimeresc patratul, returnez mingile si invat din mers, pentru ca ma misc continuu pe teren :)

Am jucatorii mei preferati,  Simona Halep si Novac Djokovic, despre care mai scriu si pe blog. Vazand acum campanie blogosferica la BlogalInitiative, am zis ca este un match potrivit pentru mine.

Mi-ar placea sa vad live un set decisiv la Sibiu Open si sunt decis sa-mi incerc norocul pentru un set de antrenamente sau pentru un set profesional de tenis. Asta-i mingea mea de meci la Hermannstadtenis :)

Care-i legatura intre tenis si Sibiu?

Una mare, determinata de Sibiu Open 2013. In perioada 21 - 29 Septembrie are loc la Baza Pamira Challenger Tour-ul Sibiu Open 2013, powered by Carpatica Asig.

Si vreau sa ma asigur ca voi avea legatura cu evenimentul, ca blogger, spectator, invatacel sau castigator :)


Dupa cum vedeti tot Sibiul este conectat la a doua editie a Sibiu Open 2013, ceea ce va doresc si voua :)

Spor(t)!

Etichete: , , ,