Premiere... in scoli si-n blogosfere :)

Prima zi de scoala, prima zi de blogger
Desi prima zi de scoala a fost in alt secol :), inca imi amintesc emotiile. Dar parca mai multe emotii am avut cand fetita mea a invatat in aceeasi scoala, ba chiar in aceeasi clasa in care am invatat si eu: Clasa I-a C. Parca vad si acum cum scriam numele clasei pe etichetele caietelor si cartilor.

Cum mai trece timpul... "Fetita" mea este deja la liceu iar eu am debutat intre timp in alte roluri: licean, soldat, student, sot, inginer, tata si blogger :)

Si daca prima zi de scoala imi smulge un zambet nostalgic, gandindu-ma la prima zi de blogger... ma pufneste rasul :)))

La sfarsit de Ianuarie 2008, asa mai pe seara, am scris un salut blogosferic, scurt si la obiect. Prin vara lui 2009 a venit si primul comentariu la singurul "articol" de pe blog, iar prin 2010, tot in Ianuarie, m-am prins si eu ca am un comentariu de aprobat :( 

Asta ca sa va dati seama cat am fost de (pre)ocupat de blog pana atunci.

Dar prima zi de blogger adevarat a fost 31 August 2010, atunci cand m-am hotarat sa scriu zilnic pe blog si sa devin mai "profi". Au trecut deja 3 ani de atunci si ma tin de acest obicei, ceea ce va doresc si voua :)

Si pentru ca tot am vorbit despre premiere, scolare sau blogosferice, iata ca si noi putem premia scoala care ne-a format. Daca ne amintim cu placere despre prima zi de scoala, hai sa ne ajutam scoala sa se doteze cu un mini-laborator informatic:
"Profii" de la scoala ne-au invatat sa scriem si sa ne dezvoltam personalitatea, iar magazinul Profi ne premiaza pentru cumparaturile personale, astfel incat sa premiem si noi scoala preferata cu mini-laboratorul de mai sus.

Ideea este simpla, in perioada 2 septembrie - 20 octombrie 2013 toate cumparaturile din magazinele Profi sunt contorizate si punctate cu ajutorul bonurilor fiscale, iar bonurile pot fi asociate cu o scoala participanta la Programul Profi te premiaza.

Scoala la care am invatat eu nu este in lista scolilor inscrise, dar din cate stiu are deja un laborator informatic, asa ca am ales Scoala Gimnaziala Goiesti. Bineinteles ca tu poti alege scoala apropiata sufletului tau, important este sa stii ca iti poti premia scoala cumparand de la Profi.

Spor la premiere!

Etichete: , , ,