Pictez de la varsta de 5 ani...


Pictez de la varsta de 5 ani - Guest Post Ciprian Andrei
Sursa foto
Guest Post by Ciprian Andrei Gherghinoiu

Ma numesc Gherghinoiu Ciprian-Andrei si pictez de la varsta de 5 ani. Am participat la mai multe concursuri si am castigat numeroase premii internationale, precum si premiul III in Japonia la Toyota Dream Car Art Contest 2013, categoria de varsta 13 - 15 ani.

Dream Car Art Contest
Sursa foto | Ciprian Andrei Gherghinoiu
Am mai participat si in 2012 la Dream Car Art Contest si am obtinut premiul 3 pe faza nationala, fiind un inceput bun pentru acest concurs.

Orice copil talentat are ocazia sa participe la Dream Car Art Contest 2014 si trebuie sa profite aceasta sansa.
Are ocazia sa capate experienta si sa fie stimulat ca sa se perfectioneze in pictura.

Pentru mine participarea la Dream Car Art Contest si calatoria in Japonia au fost pasi mari in drumul spre cariera mea de pictor si ma bucur ca am invatat sa apreciez arta ca pe un stil de viata, care imi va aduce numai avantaje.
calatoria in Japonia
Sursa foto | Ciprian Andrei Gherghinoiu
Bafta tuturor!

Etichete: , , ,